Samsung Galaxy S8 Plus Ekran Değişimi 🇹🇷 | SM-G955F

30
12



Samsung Galaxy S8 Plus ekran değişimi GSM İletişim teknik servis odasında nasıl yapılıyor sesli anlatımlı bu videomuz ile detaylı bir şekilde izleyebilirsiniz.

Samsung Galaxy S8+ ekranı kırıldı ise alanında uzman ve tecrübeli SAMSUNG teknisyenlerimiz tarafından yaşanılan sorunun çözüme kavuşturulmasını sağlayabilirsiniz.

Kanala Abone OL:

GSM İletişim Adres Bilgileri

Müşteri temsilcisi hattı: 02165504060
WhatsApp: 05321004147
Adres: Fahrettin Kerim Gökay Caddesi No:33 Kadıköy / İstanbul
İletişim:
Kargo gönderimi:

Nguồn: https://saesrpg.net/

Xem thêm bài viết khác: https://saesrpg.net/cong-nghe/

30 comments

  1. Francis Bustillos 13 July, 2020 at 04:33 Reply

    Muy profesional en tu trabajo , ya tienes otro subscriptor, tengo un S8 plus del mismo modelo , donde puedo conseguir la pantalla y que precio tiene ? Saludos desde Perú !

  2. Vanilla 13 July, 2020 at 04:33 Reply

    hi ^^ .. what do u use for recording this videos ?? camera or phone? also what do you use to hold the camera up your head?

  3. Eren Yildiz 13 July, 2020 at 04:33 Reply

    Abi bende samsung note 9 var S peni yuvasına taktım bağlaya basıyorum bağlanamadı diyor S peni yuvada görmüyo S peni yuvaya takın diyo S penmi arzalı yoksa yuvamı bana yardımcı olursanız sevinirim

  4. 04SENOVAL04 niti 13 July, 2020 at 04:33 Reply

    Пожалуйста можно не разговаривать во время съёмки

  5. Oktay akşit 13 July, 2020 at 04:33 Reply

    Abi benim bi sorum olcaktı ıphone 6 kullanıyorum ve garantisi devam ediyor aldığımdan beri kasma donma sorunu var cihazda ve apple arayıpta söyledim yazılım attık düzelmedi ama garantiye götürmüştüm cihazı düşürmüştüm az yamulma olmuş ama kırık yok çizik yok garanti dışı oldu napmam gerek tamir ettiriyim parayla dedim olmuyor dedi servis lütfen cevap verin abi

  6. Cam 13 July, 2020 at 04:33 Reply

    I'd love for you guys to do a video on your process for removing those backglasses on Samsung and Huawei devices… I know you guys do something off-camera before the hot air! Anyway, keep up the good work! Loving the videos.

  7. Gulnara Baytikova 13 July, 2020 at 04:33 Reply

    Быстреебы самсунг галакси ноут 10 или таб с 6 планшет

  8. Oğulcan VAYDOĞAN 13 July, 2020 at 04:33 Reply

    Şu an ekran değişimini kaça yapıyorsunuz acaba 1 sene önce 900 tl imiş galiba şu an ne kadar yine uygunsa yollamayı düşünüyorum.

  9. سلمان جبيلي 13 July, 2020 at 04:33 Reply

    بارك الله بك على هذه المعلومه أتمنى الترجمه للاستفادة من الفيديو أكثر

  10. bsknerdogan .2023 13 July, 2020 at 04:33 Reply

    Birde Dokunmatik bazen basmıyor kasa değişince düzelirmi lütfen detaylı bilgi veriniz

  11. bsknerdogan .2023 13 July, 2020 at 04:33 Reply

    ABİ J6 KASA YAMUK DEĞİŞİM NE KADAR.
    ANKARADAYIM YERİNİZ NEREDE TELEFONU NASIL GÖNDEREBİLİRİM SİZE

Leave a reply